Jsem zpátky :D

23.03.2013 20:41

Ahoj jsem konečně zpátky!! Měla jsem tak trochu rozkrafanej počítač a do provozu jsem ho uvedla až dneska. :D

Ale teď už důležitější věci. Tak koně mít nebudu :((( Sice mě to štve, ale stejně vypadnu někam na střední a co pak s koněm :O Takže si vlastního koně pořídim až budu dospělá. :D Ale ohledně modelů se nemusíte bát, protože ty mě snad nikdy nepustěj :D Mám našetřený penízky na Novinky co přídou Appě:D Už se moc těšim, ale stejně pořád newim jaký si asi koupim.

Přemýšlim nad Topsail Rien Makerem. Krásným zrzavým svalovcem :D

A nebo Marwari. :3 Ten je naprosto ňuňatej.

A co třeba Zenyattin synáček :D

Mistral Hojris!!! Slint :D

To jsou moji finalisti. :D Už nevím co bych dál pověděla :D Hlavně se mějte hezky a zítra možná přidám další článek :D

Komntáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek