Moje nejhorší období...

02.04.2013 19:23

Momentálně prožívám dost blbý období... Dobrá zpráva je, že jsem si koupila Partly Cloudy. Ale bohužel nemám penízky na ty novinky od Appy, protože jsem myslela, že přijdou až koncem dubna. Ale to ještě zdaleka není takovej karambol. Návštěvnost na tomhle webu je prachmizerná, nikdo se nenamáhá psát komenty a jestli čtete moje články to vůbec nevím.

Ta horší zpráva je, že můj malý kocourek umřel. Srazilo ho auto... Byl ještě kotě... Ale to už je moje věc a nechci vás tady nějak oblbovat. Snažím se z toho nějak vzpamatovat, ale nejde to.

Vzkaz pro Jerryho: Jerroušku nikdy na tebe nezapomenu a budu tě mít vždycky ráda. Byl jsi to nejlepší kotě, které jsem kdy poznala. Děkuju.

 

Tak a teď k trochu veselejšímu tématu. Jaké byly Velikonoce?? No u mě super. Sice jsem dostala pořádně na prdel, ale stálo to za to. :D Už newím co bych vám sem napsala snad jen mějte se hezky a brzy se tu zase objevím. :D

Komentáře

:/

petz | 15.04.2013

Páni! Partly ti závidím! Neboj, ty novinky tam ještě chvilku zůstanou... Kočičky je mi líto :(

Přidat nový příspěvek