Novinky Schleich 2013

20.02.2013 11:25

Ahoj, jsem nachcípaná a tak ležim doma a nudim se... Do čech dorazily první novinky schleich a já se rozhodla je zhodnotit. :D

Určitě mi napište své názory do komentů.

Jako první tady máme hannoverskou klisnu

Hanoverian mare

Mě se moc líbí, ale co bych vytknula je, že nemá kšťici.(ofinku) :D 

Hodnocení 9/10

Hannoverské hříbě

Hanoverian Foal

Co se mě týče, není špatné, ale je chyba fotografa, že dává do očí odlesky a koně vypadaj divně.

Hodnocení 5/10

Appaloosa klisna

Appaloosa mare

Nemám žádné výhrady. Mold se mi líbí a barva taky.

Hodnocení 10/10

Appaloosa hřebec

Appaloosa stallion

Je úžasnej. Já už ho mám, okouzlil mě. Ale má takový ospalý vyraz. :(

Hodnocení 9/10

Appaloosa hříbě

Appaloosa foal

Nevim co na to říct. To hříbě je strašně nepřirozené. Divně ohnutá noha, kopyta velká s nepřirozenou barvou. Na první pohled mi příde takovej oslíkovitej.

Hodnocení 4/10

Shirský hřebec

Shire stallion

Úžasnej co se týče moldu a barvy. Nemám co bych vytkla. Jen divný odlesk v oku.

10/10

Shirská klisna

Shire mare

Tady na obrázku se mi nelíbí vůbec. Ale koukněte na moje rajče tam je vyfocená. Ale jinak jí dávám 10/10.

Shirské hříbě

Shire foal

Docela se mi líbí a určitě si ho koupím, ale nelíbí se mi ten bílej ocas a ospalej výraz. Když jsem ho vyděla v obchodě líbilo se mi, až na to že srst má jak opelíchanej velbloud.

Hodnocení 6/10

Lipická klisna

Lipizzaner mare

Ku*va co je to napadlo dělat koně bez kštice!! Už mě to se*e. A ten postoj je nepřirozenej. Jinak se mi ta kobča docela líbí. Ale s těma kšticema a postojema už mě fakt krkaj.

Hodnocení 7/10

Lipické hříbě

Lipizzaner foal

Mno sice jsem nikdy neviděla hříbně s copánkama, ale budiž. Mě se celkem líbí.

Hodnocení 8/10

Fellský pony hřebec

Fell pony stallion

Mnooo abych pravdu řekla nijak mě nezaujal a ten mrtvolnej výraz v očích... Pche.

Hodnocení 5/10

Fellský pony klisna

Fell pony mare

Zase blbá fotka, ale v obchodě se mi celkem líbila. Ale ty rousy jsou takový jako slepený.

Hodnocení 7/10

Fellské hříbě

Fell pony foal

Je docela roztomilé, ale vypadá jak osel. Nemám co bych k němu řekla.

Hodnocení 6/10

Klisna haflinga

Haflinger mare

Už jsem si jí koupila a je upe úžasná. Na živo má tak roztomilý výraz. Jen bych vytkla, že z druhý strany je taková "prázdná".

Hodnocení 9/10

Parkurová sada

Show jumping set

Show jumping set

Sada se mi moc líbí a určitě si jí koupim. Jezdec vypadá normálně. :D Jen tam chybí ohlávka.

Hodnocení 9/10

Jezdecká sada

Riding set

Riding set

Ehh. V životě jsem neviděla zlaté sedlo, ani uzdečku. Ohlávka opět chybí. Jezdec vypadá normálně.

7/10

Zdroj fotek: https://www.schleich-s.com

Tak doufám, že se článek líbí a napište mi své názory do komentů.

 

Komentářě

koníci schleich 2013

maruš | 13.03.2013

ahoj.Mě samotné se vůbec nelíbí ta nová lipicánka ale na facebooku měla na sobě pěknou ručně dělanou výbava a tam se mi líbila a to nové lipické hříbě podle mě má dost dlouhé nohy.Jo a to fellské hříbě vážně vypadá jak osel:D:D:D,ale jináč sů t koníci aj ty výbavy pěkné.čao maruš

Přidat nový příspěvek