Nový koník (opět)

29.03.2013 10:23

Ahoj lidi!! Včera mi přišel nový koník (breyer tradi), ale fotečky budou asi až po Velikonocích. No ale pak tady máme problém. Appě přišly ty nový modýlky a já jsem teď všechny prachy dala na toho koně, protože jsem počítala s tím, že ty koně přijdou až koncem dubna. No takže teď musim ušetřit každou korunku, protože bych ty modely chtěla snad všechny. :D

Jen mě mimořádně štve počasí, protože teď nejsou vůbec dobrý podmínky na focení. Ať už je léto. To se mnou můžete počítat, protože bude hned spousta nápadů, koní, fotek, možná i videí. :D

Achjo lidi teď vůbec nevím na kterýho breyera mám dát prachy dřív. A pak bych potřebovala nějaký jezdce. To je průser.

Krásné realistické scény na záver. :D

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek